Întrebări frecvente

Plasarea unei comenzi

Cum comanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie să creezi un cont de client.

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de confirmare.

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi prin formularul de contact sau prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau la telefon și whatsapp de luni până vineri de la 08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.