Politica de cookies

Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de T.M. NANTERRE SRL si completeaza politica T.M. NANTERRE SRL in ceea ce priveste conditiile de utilizare a site-ului si cea a protectiei si prelucrarii datelor cu caracter personal in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protectia datelor" sau "GDPR").

Puteti contacta in orice moment Responsabilul T.M. NANTERRE SRL cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

  • prin e-mail la adresa: data.protection@legum.ro sau
  • prin posta sau curier la adresa: nr. 247, Almăj, Dolj - cu mentiunea in atentia Responsabilului Legum cu protectia datelor.

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile noastre pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

Ce cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.

Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?

O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:

  • Cookie-uri strict necesare
  • Cookie-uri de performanta a site-ului
  • Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
  • Cookie-uri pentru geotargetting
  • Cookie-uri de inregistrare
  • Cookie-uri pentru publicitate
  • Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Cookie-urile strict necesare sunt esentiale pentru buna functionare a website-ului. Aceste cookie-uri nu necesita acordul dumneavoastra prealabil pentru a fi descarcate pe dispozitivul dumneavoastra. Puteti seta browser-ul dumneavoastra pentru a bloca aceste cookie-uri, insa in acest caz anumite sectiuni ale website-ului nu vor functiona corect.

Contin cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Stergerea cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Ccookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri: Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele in a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale.

Sfaturi pentru o navigare sigura si responsabila, bazata pe cookies

Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji insa cu ajutorul cookieurilor:

  • Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
  • Daca nu va deranjeaza cookie-urile si sunteti singura persoana care utilizaeaza computerul, puteti seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
  • Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookieuri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
  • Instalati-va si updatati-va constant aplicatii antispyware.

Aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Asigurati-va ca aveti browserul mereu updatat.

Atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o intelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astel incat sa puteti naviga cu incredere pe internet.

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.

Cookie-uri care pot fi setata la vizitarea site-ului www.legum.ro, de catre legum.ro sau terti parteneri

Cookie-uri setate de catre legum.ro

  • session - stocheaza informatii despre vizitator

Google Adwords

  • CONSENT - stocheaza consimtamantul utilizatorului de a accepta cookies de la Google
  • AID, NID, OGPC, UULE - stocheaza date despre vizitator si paginile vizitate de acesta prin remarketing prin Google AdWords si Google Display Network

Google Analytics

  • _utma, _utmb, _utmz, _utmt, 1P_JAR - stocheaza date despre vizitator, paginile pe care le-a vizitat si actiunile acestuia

Plasarea unei comenzi

Cum comanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Livrarea comenzilor

Cumcomanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Ce faci dacă ai o livrare anulată?

- Din motive diferite, livrarea ta poate fi anulată. În acest caz, ai două opțiuni:

· Dacă aceasta s-a întors în depozit și nu a fost achitată, poți face o comandă nouă;

· Dacă ai plătit comanda înainte ca aceasta să fie anulată, ne poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți, pentru a o reface sau pentru a demara procedura de restituire a banilor tăi.

Procesul de retur

Cumcomanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Expedierea returului

Cumcomanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Rambursul în urma returului

Cumcomanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Procesul de schimb

Cumcomanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Expedierea schimbului

Cumcomanzi de la Legum?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Cum anulezi o comandă?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cum modifici o comandă?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Răsadurile

Când este cel mai bun moment pentru a planta răsaduri?

- Ca să poți comanda produse vândute de către Legum trebuie
să creezi un cont de client.

 

- Procesul de comandă online este cel standard: odată ce ai
găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă în coș”. După adăugarea
produselor în coș, va trebui să alegi dacă vei continua cumpărăturile sau intri
în coșul de cumpărături, unde ai posibilitatea să revezi lista produselor, să
actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau mai multe produse. În
momentul în care ai definitivat lista produselor pe care ți-le dorești, treci
la pasul următor și alege dacă ești client nou sau ai deja cont, introdu datele
de facturare, selectează metoda de livrare și modalitatea de plată. Ultimul pas
presupune finalizarea comenzii, moment în care primești un e-mail de
confirmare.

 

- Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se
află coletul tău.

Ce tip de sol este potrivit pentru răsaduri?

- Pentru a anula o comandă trebuie să ne contactezi
prin formularul de contact sau
prin serviciul de Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

- Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne
poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport clienți și vom
transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci
când ești contactat de curier.

Cât spațiu trebuie să las între răsaduri?

- Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici
datele selectate inițial, poți face asta prin formularul de contact sau prin serviciul de
Suport clienți la adresa de email comenzi@legum.rofacebook messenger la @Sereisalnita sau
la telefon și whatsapp de luni până vineri de la
08:30-16:00.

Cum pregătesc groapa de plantare pentru un răsad?

Trebuie să ud răsadul după plantare?

Cum pot proteja răsadurile de îngheț?

  • Plasarea unei comenzi

  • Column

    Pair text with an image to focus on your chosen product, collection, or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.

  • Column

    Pair text with an image to focus on your chosen product, collection, or blog post. Add details on availability, style, or even provide a review.